jueves, 12 de diciembre de 2013

AUTOAVALUACIÓ



En la classe de  tecnologies de la informació i la comunicació hem tractat diversos temes i aspectes molt interessants i útils que són necessaris pel dia a dia. Molts d'aquests, els podrem aplicar a les aules, ja que són diferents maneres amb les que podrem educar als nens d'una manera més entretinguda i lúdica. 

Abans de comentar els aspectes treballats a classe, comentaré la idea prèvia que tenia sobre aquesta assignatura. Sincerament, jo no era molt partidària d'aplicar les noves tecnologies a classe, ja que crec que han tret massa importància als llibres en sí,  a l'explicació directe del professor als alumnes i, al contacte directe dels alumnes amb la natura. Però durant el transcurs d'aquesta classe, aquesta idea l'he canviat una mica, ja que crec que és necessari alternar els dos aspectes, tant les noves tecnologies, que són necessàries per l'actualitat, com els llibres i altres aspectes citats anteriorment, ja que l'educació ha de ser transmesa bàsicament pel mestre, el qual pot recórrer la natura per explicar els aspectes bàsics.

Un cop feta aquesta reflexió, faré una breu conclusió sobre els aspectes treballats a classe: la el blog i la wiki. Pel que fa al blog, no m'ha suposat gaire dificultat fer-lo, encara que el domino del tot, per tant, no l'he pogut fer de la millor manera possible. Tot i això, aquest no m'ha cridat gaire l'atenció, al contrari que la wiki, que si que m'ha semblat un treball entretingut i interessant ja que m'agrada molt més  el fet de treballar en grup. A més a més, els aspectes tractats a la wiki m'han agradat molt més que els treballats al blog, les competències emocionals i com evolucionen em criden molt l'atenció. 

Com a conclusió, crec que he pogut treure profit d'aquesta classe,  pel fet de valorar més les noves tecnologies treballant-les tant individualment com en grup. Espero, en un futur, poder transmetre aquests coneixements als alumnes, i ensenyar-los a treballar amb aquesta amb moderació i de manera correcte. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario